Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



Teamleider klantenservice


Functie

Van Cranenbroek Budel (NL) is een bloeiend bedrijf in de detailhandel, bekend om zijn uitstekende klantenservice en uitgebreide assortiment. Als een snelgroeiende organisatie zijn we op zoek naar een gedreven Teamleider Klantenservice die ons team kan versterken en onze klantgerichte benadering kan ondersteunen.

Taken en verantwoordelijkheden:
- Leid en motiveer een team van klantenservicemedewerkers om een hoog niveau van service te bieden.
- Verzeker een professionele en effectieve klantenservice via verschillende kanalen, waaronder telefoon, e-mail en in de winkel.
- Handel klachten en vragen van klanten op een snelle en doeltreffende manier af, en zorg voor passende oplossingen.
- Werk samen met interne afdelingen en filialen om klantgerichte oplossingen te bieden en de algehele klanttevredenheid te verhogen.
- Ontwikkel en train het klantenserviceteam om hun vaardigheden en kennis te verbeteren en de klantenservice te optimaliseren.

Gevraagde competenties
- HBO werk- en denkniveau.
- Aantoonbare ervaring in leidinggeven, bij voorkeur in een klantgerichte omgeving.
- Uitstekende organisatorische vaardigheden en commercieel inzicht.
- Sterke communicatie- en probleemoplossingsvaardigheden.
- Flexibel inzetbaar, inclusief beschikbaarheid op zaterdagen.
- Vloeiend in Nederlands en Engels, kennis van Frans/Duits is een pluspunt.

Voorwaarden:
- 20% korting op alle producten in onze winkel.
- Salaris tussen €2500 en €3000 bruto per maand, afhankelijk van ervaring en kwalificaties.
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer vanaf 10 kilometer enkele reis.
- Gratis fruit op het werk om gezondheid te stimuleren.
- 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek.
- Je komt te werken in een jong en gezellig team waar een prettige werksfeer centraal staat.

Denk je dat jij geschikt bent voor deze functie en wil je bijdragen aan ons succes? We kijken uit naar jouw sollicitatie en de mogelijkheid om samen te werken aan een uitstekende klantenservice-ervaring voor onze klanten!

  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)

Solliciteren

Willem Meusen
+31641375031
wmeusen@vancranenbroek.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht